پرش لینک ها
مشاهده
بکشید

واردات طلق پرس

طلق پرس (لمینیت )

طلق پرس یا لمینیت ورقی نازک از جنس پلیمر یا پلاستیک است و روی کاغذ با استفاده از دستگاه های مخصوص پرس می‌شود. همچنین، فرآیند لمینیت کردن هم تکنیکی برای چند لایه کردن یک ماده است و بدین ترتیب با لمینت کردن کاغذ می‌توان دوام و عمر آن را افزایش داد و از آن در مقابل چرب شدن، فید یا کمرنگ شدن تصاویر و متون جلوگیری کرد. علاوه بر این، با لمینیت کردن کاغذ می‌توان از آن در برابر صدماتی که آب و رطوبت، چروک شدن، انواع لکه مثل اثر انگشت، پس دادن جوهر، ساییده شدن و مواردی از این قبیل محافظت کرد.

از جمله ویژگی‌های قابل توجه این طلق پرس می‌توان به ماندگاری بالا، ضدآب بودن، شفافی آن اشاره کرد .

طلق پرس معمولا به دو صورت ورق یا شیت و فیلم یا رول مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر دو نوع طلق‌ها هم از کارایی یکسان و مشابهی برخوردار هستند. اما تفاوت‌هایی میان طلق پرس شیت و رول وجود دارد. برای مثال طلق پرس شیت یا ورق نسبت به نوع فیلم از پلی استر بیشتری برخوردار است. برای همین میتوان استحکام و سختی آن را به خوبی احساس کرد. این دسته از طلق‌ها به دلیل ویژگی‌های بیشتری که دارند، با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. طلق‌های پرس به دو صورت سرد و گرم نیز موجود هستند. طلق لمینت گرم با اعمال گرما و حرارت بر روی سطح کار منتقل می‌شود. اما لمینت سرد به گرما نیازی ندارد. برای همین از آن بیشتر برای لمینت کردن اسناد و مدارک با ارزش استفاده می‌شود.

کاربردهای طلق پرس یا طلق لمینت

همانطور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، از طلق پرس برای حفاظت از اسناد و مدارک مهم استفاده می‌شود. زمانی که طلق پرس بر روی کاغذ یا کارت پرس می‌شود، ضخامت آن افزایش پیدا کرده و طول عمر آن بیشتر می‌شود. از آنجایی که نوشته‌های کاغذ به تدریج کمرنگ می‌شوند، با این کار میتوان از محو شدن نوشته‌ها یا تصاویر جلوگیری کرد. همچنین کاغذ و مقواها در حالت عادی در برابر رطوبت، آب و چربی مقاوم نیستند و به راحتی آسیب می‌بینند. حال با استفاده از پوشش نازکی که از طریق طلق لمینت بر روی آنها ایجاد می‌شود، مقاومتشان نسبت به این عوامل بیشتر شده و برای مدت زمان بیشتری به همان شکل خود باقی می‌مانند. پس کاربرد طلق پرس، حفاظت از اسناد و مدارک مهمی است که میتوانند به صورت کاغذ، مقوا و یا کارت‌های کوچک باشند.

 

اطلاعات گمرکی طلق پرس

شماره تعرفه گمرکی طلق پرس : 39206990

شرح تعرفه : سایر صحفه ها و ورق ها از پلی استرها غیر مذکور در جای دیگر

قسمت :مواد پلاستیکی و اشیای ساخته‌شده از این مواد؛ کائوچو و اشیای ساخته‌شده از کائوچو

فصل :مواد پلاستیکی و اشیاء ساخته شده از این مواد

حقوق ورودی : حقوق گمرکی 3% + سود بازرگانی 1% = ( مجموع 2% )

گروه کالایی : 25

وضعیت واردات :مجاز

ارز نیمایی :دارد

 

مجوزات

مجوز های ترخیص یافت نشد

شرکت بازرگانی بهین تدبیر

در صورت نیاز به خدمات مشاوره در خصوص واردات ، صادرات ، تامین و ترخیص محصولات و کالاهای مختلف ، میتوانید با استفاده از اطلاعات تماس مستقیم با شرکت بهین تدبیر در بالا یا پایین وبسایت سوالات خود را مطرح کنید. همچنین در صورت مشغول بودن خطوط تلفن یا عدم پاسخگویی تلفنی، می توانید از طریق پست الکترونیک یا شبکه های اجتماعی (تلگرام، واتساپ، ایتا و بله) درخواست مشاوره و شماره تماس خود را برای ما ارسال نموده و کارشناسان ما در کمتر از ۲۴ ساعت با شما تماس خواهند گرفت. لطفاً توجه داشته باشید که قبل از ارائه هرگونه مراجعه حضوری، از رزرو قرار ملاقات اطمینان حاصل نمایید.

2936214

پیام بگذارید